tirsdag

Utdrikningslag

Det har vært helt forferdelig å vente, lure på når og hva jentene ville finne på til meg. Min ville fantasi har fått fritt utløp som har forstyrret min nattesøvn opptil flere netter den siste måneden.

Endelig ble jeg kidnappet, det vil si jeg traff hele gjenget på cafè. Det var nervepirrende helt fram til jeg hadde fått i meg to enheter alkohol, og vi havnet på et dansestudio. Etter denne seansen og noen drinker til var jeg absolutt klar for det meste, ikke nervøs for om det kom til å dukke opp noen spøkelser fra fortiden. Nesten litt deilig det med alkoholen hvor fint den virker på nerver.

Det endte med at jeg ble sørpe drita, dansa og sjangla hele natta og innkasserte over tusen kroner på min stygge gammeldagse kjole. Mine venner solgte stoffbiter fra kjolen, klippte av noen roser. Men man har da underkjole så ingen hud ble eksponert.

Jeg sovna akutt i taxien på vei hjem og våknet i senga med hele påkledningen inntakt. Men fy for en vond eim som kom fra armhulene.

To skrubbsår på det ene kneet (Megazone) og skikkelig hangover, men lykkelig
- det vil jeg kalle et vellykket utdritningslag.

Tusen takk mine fine venner som tar så godt vare på meg.